Sekadar Hembusan Dari Hati

Sekadar Hembusan Dari Hati
sesekali sepi itu indah karna kita punya waktu untuk mengingati, merindui...

Thursday, May 14, 2009

cEPATNYE Mase BerLalu..


sedar x sedar cepatnye mase berlalu.. aku di IPSAH dah 4 tahun..
dalam 4 tahun 2 ade suke ade duka.. sume aku dah rase..

teman datang silih berganti.. adat petemuan.. setiap yg betemu pasti akan merasakan perpisahan..
macam aku nih, da bpe banyak mber yg tglkan aku kt cni..
stat dr kpdm, kpli, tesl c2, tesl c3, tesl c4..
sume lah.. bkannye ape... kitorang yang paling lame so kitorang merasa sumernye..

haih..
kehilangan yg paling terase skali geng cohort 4 la..
ramai mber c4 yang aku rapat..
xde diorang memang terase kehilangan la..
nasib la dak2 c5 ade lagi..

tapi aku terase skali khlgn mber paling aku rapat, nasren..
time dia blah g upsi dulu, serius angau jap..
kadang2 dgar dia nyanyi kat toilet, dia bising2 kat block.. huh
padahal da lame dia g upsi
nasib la dia kerap datang ipsah..

skang nih dak2 c5 plak nk g upsi..
cepatnye mase berlalu..
diorang dah nk tgalkan aku..
uhuuu

aku ingat lagi time bdk2 nih masuk..
daha yg plg dkt dgn aku..
memang rapat giler.. kbtln bilik dia dpn 2 je..
ape2 pun sume same.. memang rapat tahap cipan la..
gaduh 2 x sahle kalo xde.. tp biase la..
carik2 bulu ayam, lama2 bercantum juga..

cam dak2 lain pon ape kurangnye.. aida, ana, ruby, alip, ben, along, tyra, ika, fatin.. n ramai lagila.. pnt nak taip..

best la ngan dak2 nih..
macam2 karenah ade..
giler2 n havoc sket..

zack pon ngan perangai ntah pape..
hehehe..
melompat sane, melompat cni..
hak3..

pete dgn laen mcmnye..
lalala~

papehal pon, selamat maju jaya la kat korang..
jangan lupa aku kat cni..
next sem jack, din sume da last..
pastu tggallah aku sorang..

ni ha.. gambar2 lame..
jom kite kenang balik..

ana n aida, gudluck...

daha ngan bestfren waktu elt

korang ingat lg ntahle pic nih.tme aku jd ayam 2..

korang dulu2.. kuros n laen siot... ben skang da gemok


ni gambar last korang yg aku amik...

6 comments:

:: ANAH :: said...

~he3..
~cntik la gmbr trakhir tu(*_*)..

~nnt kal0 rindu d0rg,kunjungilah UPSI k =D

adey manis said...

kah3!! ko ke yg jadi ayam tu.. best gile pementasan tu.. hua3.. eh ko ni pamee mane ek?? yg pki spek yg pki DSLR tu keh?? jom bknalan? hak2 ok aku guro je mrh lak awek ko kang.. ni aku nk tnye.. td aku bce komen ko kt blog zack.. psl dr khoo.. aku pn de wat reeskin gak tp muke jd lg teruk. mcm z die jd lg ok. aku nye. pergh!! jerawat melimpah ke ladang gandum ko tau.. kat mane ek dr kho tu?? bagus ke? mhal x??

Mr Daha said...

HAHAHAHAHAHA..... Fahmie jahat!!! pergh... letak gambar aku ngn kengsoon tu.. xbleh blah tul.. ko saje je kan nk dengki aku.. :P

[z@ck] said...

zack yg suka mlompat2?
ak ke tuh..
hahaha..
ye..aku kuat prasan..

Pamee CliQue said...

anah:- insyaAllah.. suatu hari pasti kesana..

mamma mia:- ko knl aku ke?? ahaks

daha:- btl la kan kengsoon "best Pren" ko.. hahhaha

zack:- kawal sket PERASAN 2... heheh
gurau je..

ainie rafiedah said...

sob..sob..sob..terharu2..neway! im gonna 2 miss u pamie!