Sekadar Hembusan Dari Hati

Sekadar Hembusan Dari Hati
sesekali sepi itu indah karna kita punya waktu untuk mengingati, merindui...

Friday, November 28, 2008

kengkawan~


huh, bile cuti2 teringat plak aku kat member2** xkire la mber zaman sekolah atau mber maktab.. sesekali dok lepak sensorang tyme memalam mule la terbayang muke member2... sengal2 belake~ klakar pon ade.. tp yg nyampah pon banyak tp xperlu la nk statekan kat cni~

haha, stat dr mber zaman sekolah~ pergh, member zaman sekolah ni lah yang banyak sangat kenangan.. bestnye**

stat ngan syahet.. erm, syahet ni mber aku dr form 1.. maintain sampai form 5.. tp last2 tgal aku sorg tyme form 6.. mase 2 dia masuk politech~ last2 dia pon cabut..
alhamdulillah.. skang ni da keje pon.. ngan kerajaan plak 2.. (abg MA- Medical Asst)

haha, ni plak sorg lg mber tyme sekolah.. maintain klas same form 1 aje..
pas2 dier kne trn klas~ last2 tme form 4 ktrg bersatu balik lam 1 kelas.. maintain bdak sc katekan.. name dia nuat.. tokey cd xxx tyme sek..nghee.. ni pon 1 lg mber aku yg blah tyme aku form 6.. masuk politech gak, pas2 maintain masuk MA.. hai, ramai btl la mber aku dlm sektor perubatan ni..

fuh~ zaman ni la yg best** sumer kami yg cemerlang 8A pmr ngan plajar cemerlang SPm sekolah (hik3~) bjaye membawa haluan masing2.. masing2 keje kerajaan tp so far aku sorang je Ijazah.. xpe~ lain hari diorang sambung blaja..

nuat, syahet ngan aku

pas zaman ni sekolah mcm2 lak~ matrix la, universiti la.. erm, baik aku trus cter tyme aku masuk form 6 aje..

zaman nih aku ade mber.. angah, ziela n yatie..

yatie nie x smpat hbs form 6.. dia decide bawak haluan sendiri.. lama dah aku xjmpe dia last2 baru2 ni aku jmpe gak~

ziela~ mber gelak aku.. tyme cekgu x masuk mule ah bkak kdai kopi.. zaman 2 memang best sangat2.. dia ni maintain sampai sTpM.. frm 6 sc oO..

sekor lagik ni si angah~ wak2 frm 6 ktrg 2 jek lelaki yg btl2 wujud di klas.. mber aku ni jambu gak le~ ala2 siamese loOk sket.. kbtln pandai ckp siam.. ni pn same gak~ bjaye hbskn form 6.. cian dier, tyme aku masuk maktab tinggal le dia jd jejaka pujaan.. uhuuu..

angah ngan ziela

ni jela clasmates aku frm 6 sc~ aku yg gelak sakan 2 :P


ok, da habis zaman sekolah kite masuk zaman kat institut perguruan plak~

1st skali.. jack rmate aku.. xde dia bosan plak. kalo x selalu je berbalah ngan rmate aku nih.. dia suke melmbatkan keje aku..hak3... tp dia best.. mamat jajan. konon abang cool.. hahaha, klaka die ni korang tau x~


pas2 zack.. zack nih 1 plak halnye.. macam orang kena halau dengan bini. blh kate tiap2 malam tido umah ktrg (bilik G004).. dier nih english look sket. kene tempias portugis kot, org mlake katekan~


cekgu.. mber aku yg paling pendiam kat mktb.. sbnrnye xdelah diam sangat dia nih.. mgkn korang x bpe knal ngan dia.. kalo bab shopping n habiskan duit serahle kat dia~


nasren, manusia paling bising kat maktab.. tp 2 dulu la.. skang dia da g upsi. terase plak kehilangan dia.. xde lg mamat rambut tebuan.. kalo x kalah artis.. ntahle, dia ni dilahirkan untuk jadi penyanyi kot.. dahle klaka.. dialah mber aku stat dr sem 1..


din, manusia sengal.. suke nyakat aku.. die kate mamat instrumental.. padahal xdela sangat.. aku nih biase aje, tp aku ni panas baran.. masalahnye dier suke attact aku.. dia tau part2 sensitip aku.. so ape lg.. meletop r aku.. pas2 dia ni gile bayang~ gile jer memanjang..


daha, manusia yang aku x brape paham sgt.. bengong x bengong, sengal x sengal.. alahai.. slalu jek sakit ati ngan dia.. kalo ade pape diam aje, xde perasaan kot. uhuu~jangan mare yek..


neo, mber non-muslim aku.. aku ni x racist.. punyela rapat aku ngan dia.. sampai ape mslh ktrg slalu share.. best la, tp skang neo kat aras plg atas, aku plg bwh.. tp papehal ttp maintain.. jmpe slalu.. best r~ u're my best fren eva..


matmin, mamat taik lalat * opsss! hahah.. nie 1 lg manusia ngade.. aku ske ar cari pasal ngan dier. best ooo.. aku ade 1 rahsia pasal mamat ni, korang nak tau x??
ahaaa~

ifa~ mber paling aku rapat kat mktb.. dialah manusia yg paling memahami aku.. aku ade mslh dia la yg paling banyak membantu~ pergh, dahle cantik, baik lak 2.. aku memang salute ar ngan minah ni!! dialah kawan susah n senang~

abang dadu ngan michelle (soriah in javanese).. hahah.. ni 2 orang mber aku lg.. best gak diorang ni..kire sweet gak le hdp diorang.. kemane kemari ngan mtr honda 7o. ingat diorang, mesti ingat karox, overnite ngan shisha~ 1 lg.. penang..


ni gambor din, ifa ngan jack

ni plak si daha, matmin ngan ne-yo

ini, cekgu, nasren ngan zack

abang dadu ngan kakak michelle

pas2, plg aku x lupe clasmate la.. ade yg best, ade yang x.. tp 2 la rencah dalam kehidupan.. sweet plak kirenya~

classmates aku kat maktab

huhu
okeyh~
itulah sumer, wajah2 yang melatari hidup aku..

pilihle yang mane berkenan~ nghee





3 comments:

my heart~ said...

nana xde ke???

Pamee CliQue said...

xde.. nana masuk kategori laen~
nghee

michelle said...

weih, muka aku gemooookkkkk. penang~ chegu pon penang~ semua pon PENANG~