Sekadar Hembusan Dari Hati

Sekadar Hembusan Dari Hati
sesekali sepi itu indah karna kita punya waktu untuk mengingati, merindui...

Sunday, May 17, 2009

SApe KaTe Maktab xCun??


tetibe jek aku wonder..
nk tau sbb ape??
td aku terdengar suara2 sumbang dari atas..
diorang jerit "apa barang maktab, dhle buruk.."
berasap telinga aku dengar.. ye dak pon kne dok luar, relax jela..

ape2 hal pon, aku sangat suke ipsah nih..
dah 4 tahun aku kat cni, sgala perubahan aku nampak..
memang berbeza sangat dulu n skarang

kalo nk compare mktb kte ngan mktb laen, tros terang ckp, ipsah memang cun abes..
aku pnh beberapa kali g beberapa mktb sluruh malaysia dlm kejohanan kagum (bkn nk bangge eh) blh nampak perbezaan 2..

yg paling aku suke, ipsah ni jd medan aku mengasah bakat fotografi..
banyak scene lawa2 kat cni..

x kire la bilik ke, billik tv, pulako ato mane2 pon..
blh kate sume cun la..

korang x percaye??
nih aku tunjukkan buktinye..


gambar kat pulako~ dkt ngan bkt gerko..

kat area gelanggang bola baling

yg nih kat bilik.. hehhehe

yg nih kt dpn block D

nih gambar kat bilik tv.. percaye x??

yg nih block pompuan..

so nih yg korang kate buruk??
xdelah sangat.. betul dak???
ape2 pon, kite kne bangge dengan ipsah, YEAHHH!


11 comments:

adey manis said...

weh3!! ko buat keinginan aku utk memiliki DSLR makin mnjadi2 la.. nnt aku nk beli aku mintak ko tlg bg idea ea.. ape yg trbaik. cewah.. eh2 aku nk jd model DSLR ko jgk.. time peripunan. boleh?? haha.. k aku memain je.. tp bab nk bli DSLR 2 aku x main2 k

Pamee CliQue said...

bagos2..
jom kite bergabung.. hahhahah

ape?? nk jadi model??
wah3..
hehe

Mr Daha said...

Ha3.. mamma mia jd model? woow.. :D

Btul3.. aku ske sangat kat ipsah ni.. ipsah the best!! sdih je rasanya nk tinggalkan ipsah ni.. hu3

ada van de kamp said...

ye ke tu gmbr dkt bilik tv? wowwwii transformation yg hebat. hahaha

kitorang pon kne halau jgk. sedih btol. huhuhu

Anonymous said...

hehe buat photoshoot x?
saje feeling2 syok sendiri.
wahahaha

niesah la! niesah!! said...

wah..nice la...
lawa..lawa...
DSLR ea..huhu~~
semua gmbar lawa..n mktab cun..sape kate x cun..mmg nk kene sekeh org tuh?

nani said...

maktab mmg cun!

Pamee CliQue said...

daha:- btl ke suke IPSAH nih??

adawiyah:- btl la gmbr 2 kat bilk tv, haha.. same2lah kite menempuh dunia kehidupan di luar..

farah haris:- nape??? nk join ke?? nk jadik model?? ehheee

niesah:- aah, DSLR.. jom kite sekeh orang yang kate 2..

kak nani:- setuju!!!

awrml said...

wahhh
lawa2 pic
haha =) niceee

Pamee CliQue said...

awrml:- thanks~

ainie rafiedah said...

ipsah mmg lawa wooooooooo!!! compare dgn mktb lain..ipsah mmg klas! rindu la kt mktb......