Sekadar Hembusan Dari Hati

Sekadar Hembusan Dari Hati
sesekali sepi itu indah karna kita punya waktu untuk mengingati, merindui...

Monday, June 29, 2009

aku kembali~

adoih.. agak lame kan aku mendiamkan diri..
fuh... cuti3.. bz gler ah..
aku time cti sampai waktu tido n mkn ntah kemane..

ye ar, ngan keje weddingnye, jmpe mbernye.. pergh..

cti nih x smpat aku kemane..

job aku berlegar2 dalam utara je..

aku g penang, sungai petani..
jitra, alor star.. cm hampess..


tp 2 le ckp.. job kali ni sangat mencabar..

aku dhle 1st tme amik "tender" untuk wedding nih...

dgn lens aku bermasalah, flash x berfungsi..pergh..kesabaran...
mule2 aku tolak, tp mber pnye pasal, aku g gak..

alhamdulillah...sumenya berjalan lancar..


1st job aku ala kadar jela..
nk edit pon x pandai sangat..
yela, baru blaja..
papehalpon aku njoy!!


ni haa...
aku ltak bbrape kping pictas dr kamera aku yg tgah sakit~




sgalenya ala kadar~ hehhee...
tgu le dapat elaun nih... nk bli kit baru untuk kamera..
pergh.. mau RM2000 habes.. huh..

6 comments:

[z@ck] said...

bersusah2 dulu, bersenang2 kemudian.
=)

niesah la! niesah!! said...

wah...cun la..*ini kata2 org kurang artistik*
;)
heee~~ well done

aiDaa ruSLan said...

wow!!
famie...hg mmg bleh jd photographer hbt r...
cntuk gmbr...

Pamee CliQue said...

zack:- btl2..susah dlu, senang kendian..
niesah:- thanks niesah..
baru blaja neh..
aida:- ko kawen ar cpt2, aku amik pic ko..

ainie rafiedah said...

waaaaaa....ni wt rs lg nk kawin...famie...ak cop hg jd cameraman ak ms sanding!!!!!!! agagaga~~

**u_nie~~~ said...

hbat r abg famie... mmg xdpt d sngkal lgi.. uni kwin t book abg famie seb siap nah...heee